Select Page
Perfil del contractant

Licitacions

 

 2023 Licitació: Assessorament Jurídic al Consorci

L’objecte del contracte és la contractació del servei d’assessorament jurídic que requereix el normal funcionament del Consorci per donar seguretat jurídica a les funcions del personal d’aquest centre, obligats a aplicar diferents legislacions i específicament la LCSP. ENLLAÇ

 

 2023 Licitació: Instal·lació de plaques solars

Allargat el termini de presentació d’ofertes fins el dia 9 de març

LICITACIÓ PER A L’ATORGAMENT D’UNA CESSIÓ D’UN DRET D’ÚS (ARRENDAMENT) D’ESPAIS PER A LA INSTAL·LACIÓ, EXPLOTACIÓ, CONSERVACIÓ I MANTENIMENT D’INSTAL·LACIONS SOLARS FOTOVOLTAIQUES EN L’EDIFICI DE LA UNED A L’AVINGUDA DE RIO DE JANEIRO NÚM. 56-58 DE BARCELONA

ENLLAÇ

 

 2022

La informació del procediment de contractació a partir de finals de 2021 es farà a través de la plataforma de contractació pública. De moment, no s’exigeix encara la presentació d’ofertes a través de mitjans electrònics, ja que el consorci, en aplicació de la LCAP, està en aquests moments implementant el seu propi perfil de contractant i allotjant-lo a la plataforma de contractació. Atès que encara no ha estat finalitzat aquest procediment, s’opta encara per permetre la presentació manual de pliques ENLLAÇ

 

 2021

Licitació prevenció de riscos laborals
Document
Document de formalització del contracte
Acta d’obertura de sobres relatius a criteris objectius
Acta d’obertura de sobres relatius a criteris ponderables mitjançant judici de valors
Annex I
Plec de prescripcions tècniques
Plec de clàusules administratives
Memòria Justificativa
Provisió de Gerència

 

 2021

Licitació servei de manteniment
Document
Resolució de Gerència
Informe d’assessoria jurídica
Memòria Justificativa
Provisió de Gerència

 

 2020

Licitació serveis postals Document
Resolució inici licitació Correus
Informe jurídic licitació Correus
Resolució redacció plecs Correus
Informe proposta assessoria jurídica
Resolució de gerència
Anunci licitació serveis postals
Plec de Condicions Administratives Particulars
Resolució ampliació del termini
Resolució adjudicació
Anunci adjudicació serveis postals
Resolució rectificació errada material adjudicació
Contracte per Tramitació d’Emergència Document
Resolució gerència nº6/2020. Subministrament equips informàtics
Contracte subministrament d’equips informàtics

 

 2019

Licitació servei assesoria jurídica
Document
Resolució gerència nº20/2019
Plec clàusules administratives
Acte de Mesa de Contractació d’obertura de les ofertes
Anunci d’Adjudicació

 

 2018

Licitació de neteja i control de plagues Document
Plec de condicions tècniques
Plec de clàusules administratives particulars
Acta de la Mesa de Contractació d’obertura de les ofertes
Acta de la Mesa de Contractació d’obertura de les ofertes 2
Anunci d’adjudicació
Licitació imatge corporativa Document
Plec de clàusules administratives particulars per a contracte de serveis per a procediment obert
Acta de la Mesa de Contractació d’obertura de les ofertes
Acta de la Mesa de Contractació d’obertura de les ofertes 2
Acta proposta d’adjudicació imatge
Anunci d’adjudicació