Select Page

We will use very simple phrases and expressions to help students with their English speaking & accurate pronunciation.

Farem servir frases i expressions molt simples per ajudar els estudiants a poder comunicar en anglès sense por i millorar el nivell d’anglès parlat, treballant la fluïdesa i ampliant el vocabulari en temes d’interès general

Un curs d’anglès adaptat especialment per a estudiants sèniors essencialment molt pràctic i funcional amb l’objectiu de proporcionar-los unes eines bàsiques perquè es puguin comunicar en anglès.

Un curs d’anglès en un entorn divertit i interactiu on els nous coneixements es puguin posar en pràctica mitjançant diferents activitats molt dinàmiques que despertin les habilitats cognitives principals com són la comprensió oral i escrita (listening and reading) i més especialment l’expressió oral (speaking).

Objectius

• Utilitzar fórmules habituals de cortesia (saludar, acomiadar-se, presentar, agrair, disculpar-se, interessar-se, …).
• Demanar i oferir objectes, favors i objectes quotidians.
• Demanar i donar informació personal (nacionalitat, residència, activitats, interessos, família, amistats, temps, etc.).
• Fer presentacions i descripcions senzilles de persones, llocs, activitats i interessos.

Metodologia

El material utilitzat està basat en un enfocament comunicatiu que ajudarà a l’alumnat a parlar i entendre l’anglès del món real i quotidià.

Cada sessió es divideix en dues parts. La primera part es dedica a la introducció i pràctica d’un tema d’interès per als alumnes. Es presenta el nou vocabulari, expressions útils i de manera inductiva es treballa la comunicació bàsica. S’utilitzen recursos audiovisuals per a la presentació dels diferents per tal de fer la sessió més dinàmica i aconseguir l’atenció i participació dels estudiants.

La segona part de cada sessió es centrarà en el treball oral mitjançant tallers de conversa que inclouran diferents tipus d’activitats en parelles i grups on els alumnes posaran en pràctica l’après durant la primera part de la sessió o en sessions anteriors

Comprensió auditiva
Comprendrem converses breus sobre assumptes quotidians o personals (salutacions,
comiats, presentacions, agraïments i disculpes), instruccions i indicacions
senzilles. Comprendre el més rellevant del que es diu en gestions del dia a dia.
Copsar el més rellevant d’anuncis o missatges.

Expressió oral
– Utilitzar fórmules habituals de cortesia (saludar, acomiadar-se, presentar, agrair,
disculpar-se, interessar-se, …).
– Demanar i oferir objectes, favors i objectes quotidians.
– Demanar i donar informació personal (nacionalitat, residència, activitats, interessos, família, amistats, temps, etc.).
– Fer presentacions i descripcions senzilles de persones, llocs, activitats i interessos.

PROGRAMA

– Salutacions (presentacions).
– Parlar sobre rutines i activitats diàries.
– Parlar sobre el passat (preferències, i gustos).
– Parlar sobre les seves emocions (Feel, prefer, like, love, hate …).
– Descriure accions en present i passat.
– Parlar sobre les seves experiències, etc.
– Expressar habilitats i donar consells.

• Introductions/Class syllabus
• A time to remember: introducing yourself; talking about yourself; exchanging personal information; remembering your childhood; asking about someone’s childhood.
• Talking about relationships, my memories, yearbooks, class awards
• Caught in the rush: talking about transportation and transportation problems; evaluating city services; asking for and giving information.
• Modern family trends; lifestyle changes; jobs
• Time for a change! Describing positive and negative features; making comparisons; talking about lifestyle changes; expressing wishes.
• Describing your neighborhood; comparing neighborhoods; jobs
• I’ve never heard of that! Talking about food; expressing likes and dislikes; describing a favorite snack; giving instructions.
• Describing foods; creating a menu and advertisement for a new restaurant
• Going places: Describing vacation plans; giving travel advice; planning a vacation.
• Creating schedules and negotiating time to meet; predicting your future; trip experiences
• Complaints; household chores; requests; excuses; apologies.
• Polite requests and giving advice
• Reading and discussion/video clip and discussion
• What’s this for? Describing technology; giving instructions; giving suggestions.
• The role of technology today; possible merits and/or disadvantages; creating a web page
• Let’s celebrate! Describing holidays, festivals, customs, and special events.

Bibliografia

Murphy, R. Essential Grammar in Use (OUP)
Practice Makes Perfect: English Conversation, Premium Third Edition
English: How to Speak English Fluently: Tips and Tricks for English Learners (English Edition)
Bill Green & Larisa Green. Practice Speaking English
Greet, J. Timesaver Beginner-Intermediate Listenings (Mary Glasgow Magazines)
Lathan Koenig, C. , Oxenden, C. English File Elementary (OUP)

Diccionaris online
• http://www.wordreference.com
• http://dictionary.cambridge.org/

Pàgines web d’interès
• http:/www./englisch-hilfen.de/en/exercises_list
• http://www.learning.britishcouncil.org/en/grammar-exercises
• http://www.ngllife.com/beginnerelementary

Dia i hores:

Dijous de 18:00 a 20:00 hores

30 hores lectives

Calendari:

febrer: 5, 12, 19 i 26
març: 5, 12, 19 i 26
abril: 9, 16 i 23
maig: 7, 14, 21 i 28

Idioma:

Anglès

Lloc:

Aulari CRTTT – Escola de Teixits
Plaça Indústria, sn
03860 Canet de Mar (Barcelona)

Professora Tutora:

Mabel Nafá Díaz

Tornar a assignatures Sènior

Per a més informació:

UNED Canet de Mar
Edifici Vil·la Flora
Gavarra, s/n
03860 Canet de Mar (Barcelona)
93 795 46 25
info@canet.uned.es