Servei tutories
Comunicat del Consorci Universitari del Centre Associat a la UNED de la província de Barcelona
Les mesures que Sanitat i el PROCICAT van prenent estan fortament vinculades a la variabilitat en els indicadors sanitaris associats a la pandèmia. Aquesta variabilitat impedeix poder establir amb certesa quines són les mesures que s’aniran prenent, ni quan es podran activar. És per això que el Consorci Universitari del Centre Associat a la UNED de la Província de Barcelona ha decidit prorrogar les mesures de contenció que estem aplicant fins que les autoritats sanitàries no aixequin les restriccions actualment existents sobre la presencialitat en l’ensenyament universitari.
Així doncs, l’activitat acadèmica presencial se cenyirà únicament a les pràctiques i les avaluacions, extremant sempre les mesures de protecció.
La resta de serveis del Centre continuaran operatius en el seu horari habitual, tot i que us recomanem que prioritzeu les consultes a través de mitjans telemàtics.
Us mantindrem puntualment informats de qualsevol novetat que es produeixi a través del web del Centre i la resta dels nostres canals de comunicació habituals.
Moltes gràcies per la vostra comprensió.
Barcelona, 4 de desembre de 2020
Suport tècnic:
Tens un telèfon de suport tècnic on pots fer consultes sobre algun problema tècnic que et sorgeixi en connectar-te a les classes virtuals.
Telèfon: 93 6065692
Horari del servei:
de dilluns a divendres, matins de 9.15 a 13.30 h i tardes de 15 a 20.15h
Tutories virtuals:
Durant aquestes dues setmanes pots connectar-te a les tutories virtuals a la mateixa hora en la que estan programades les tutories presencials excepte els graus de: DRET, PSICOLOGIA, EDUCACIÓ SOCIAL I PEDAGOGIA. Aquests graus comparteixen emissió entre dos centres i depèn dels horaris de tutoria presencial per a seguir les classes virtuals
Horaris de tutories virtuals que comparteixen les emissions entre dos centres segons els cursos als que estiguis matriculat/da:
SERVEI PRESENCIAL:
- Dilluns: Centre de Barcelona (consultar horaris tutories)
- Dijous: Centre de Sta Coloma (consultar horaris tutories)
SERVEI DE TUTORIES VIRTUALS:
- Dilluns: segon, tercer i quartcurs (per veure les emissions en directe entra a: Akademosweb (Sales AVIP) )
- Dijous: primer curs (per veure les emissions en directe entra a Akademosweb(Sales AVIP))
- Dilluns: Centre de Sta Coloma (consultar horaris tutories)
- Dimarts: Centre de Sant Boi de Llobregat (consultar horaris tutories)
SERVEI DE TUTORIES VIRTUALS:
- Dilluns: tercer i quart curs (per veure les emissions en directe entra a Akademosweb (Sales AVIP))
- Dimarts: primer i segon curs (per veure les emissions en directe entra a Akademosweb (Sales AVIP))
- Dimarts: Centre de Sta Coloma de Gramenet (consulta horaris tutories)
- Dimecres: Centre de Sant Boi de Llobregat (consulta horaris tutories)
SERVEI DE TUTORIES VIRTUALS:
- Dimecres, primer i segon curs (per veure les emissions en directe entra a Akademos web (Sales AVIP))
-
Si ets alumne de tercer i quart, les hores de tutories virtuals les has de consultar a Akademosweb
- Dimarts: Centre de Sta Coloma (consulta horaris tutories)
- Dimecres: Centre de Sant Boi de Llobregat (consulta horaris tutories)
- Dimarts: segon curs (per veure les emissions en directe entra a Akademos web (Sales AVIP))
- Dimecres: primer curs (per veure les emissions en directe entra a Akademos web (Sales AVIP))

Tutories Presencials
Els estudis de CAD, CUID, Grau i el Màster en Secundària tenen el servei de tutories presencials. (En el cas dels Graus hi ha cursos sense aquest servei presencial. Consulta el teu grau)
Aquestes tutories serveixen per facilitar orientacions per a la preparació de les assignatures, aclarir dubtes de continguts, realitzar activitats pràctiques, explicar els criteris aplicats en la correcció de les proves d’avaluació continua i orientar per a les proves presencials.
Accedeix al servei de tutories presencials segons els teus estudis:
Tutories dels graus
Consulta els horaris de tutories de les titulacions de grau
Tutories del curs d'accés per a majors de 25 i 45 anys
Consulta els horaris de tutories
Tutories del CUID
Consulta els horaris de tutories dels idiomes
Tutories del màster en secundària
Consulta els dies de tutories del nostre centre
Tutories telemàtiques: AVIP
L’AVIP és una eina docent que permet donar suport tecnològic a les tutories presencials i proporciona la denominada “presencialitat virtual” així que des de qualsevol punt amb accés a Internet els usuaris poden seguir les tutories tant en directe com en diferit.
La tutoria presencial s’emet en directe i si el tutor la grava, estarà disponible per als seus alumnes a l’apartat de documents de tutoria de l’aula virtual ALF per veure-la en diferit.
El Centre té com a objectiu que TOTS els seus estudiants puguin tenir accés al servei de tutories, i per tant, procura que tots tinguin a l’abast el seguiment de les seves assignatures a través de la xarxa accedint a les tutories AVIP.
Per saber com accedir: consulta aquest document o visualitza aquest tutorial
Guia dels recursos telemàtics:
Descarrega’t la guia per conèixer i utilitzar el campus UNED i els Cursos virtuals a ALF